Fredag

Sov dåligt inatt, Loke vaknade heeela tiden. Men vi somnade på soffan imorse i en halvtimme, han låg på min arm och sov så gott. Hade sovit ännu längre om inte mitt larm hade gått. Upp och hoppa 08.30, dags för öppna förskolan!

Kom dit och det var sååå mycket folk...! Loke blev ledsen vid sångstunden pga att det var för mycket folk, så vi gick undan och målade. Annars märker jag hur han älskar att vara där, springa på de stora ytorna och leka med allt. Leksaksköket och dockskåpet är nog hans favorit. Och fikat ;)

Sen efter ÖF gick jag till Lokes farföräldrar i hopp om att de var hemma, men icke. Så jag gick till deras jobb och de skulle sluta 16.30, så jag och Loke gick hem och åt lite, sen affären där jag mötte Emma. Ska nog träffa Emma och Lovisa på måndag på ÖF, kul! Var hemma hos Emma och fikade i måndags. Det är nya bekantskaper, de är 30 och har barn. (Inte ihop hehe) Känns ändå som vi har mycket gemensamt (läs: 100% barnsnack) hehe :D Härliga tjejer :)

Efter affären gick vi till Lokes farföräldrar och denna ggn hade jag med mig nyckel! Så vi gjorde middag och sen kom de hem.

Fikade och pratade och sen åkte vi hem, fick skjuts. Loke somnade i bilen och sover än. Och här är vi nu, Loke som somnat för natten och jag bredvid med 12% på mobilen och har inte mycket annat att göra än att blogga! :)

Calle är och träffar lite arbetskamrater, skulle spela ps3 bland annat. Hoppas han har kul!

Puss och kram!

Just det, jag, Calle och hans pappa har börjar bowla! :D


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu