Mardröm

Inatt vaknade jag och kände enorm skräck, jag rös i hela kroppen, vilket jag aldrig varit med om tidigare, inte av en mardröm!

Jag drömde att Calle körde bil, jag satt bredvid. Till slut kom vi till en strand, en jätteliten, med vass runt omkring. Vi gick ur bilen och på stranden ser vi en krockad bil, och ett lik. Två varelser, människoliknande men ändå inte, åt på liket. De hade smala ansikten och ihålig blick.

Jag och Calle smög oss förbi, det var lätt att smyga förbi dessa varelser, det visste vi. Men blev man upptäckt så var ens sista stund kommen. Vi smög ut i vattnet för att gömma oss bland vassen. Sakta, alldeles stilla och tyst. Jag tittar bakåt, när ena varelsen vänder huvudet åt vårt håll och möter min blick. Säger något till den andra varelsen och de kommer efter oss!!!!

Just då vaknade jag! Drömmen sitter i än, blir rädd bara jag tänker på det. Synen av liket med vidöppen mun, smal och helt kritvit. Varelsernas otäcka utseende och skräcken i att man ska dö.

Alltså fyfan!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu