Söndag

Sitter vid datorn och chattar med Calle, frågar när han kommer hem osv... När Loke kommer, han är trött så jag tar upp honom i famnen. KASKADSPYA. Över mitt hår, min rygg (hade bara bh på), över ryggstödet på hela datorstolen, och sist, men inte minst: över hela sig själv.

Jag klarar inte av sånt här, Calle brukar få torka spyor men nu är han inte hemma. En liten spya går ju an, men... Fort som fan in i duschen med oss båda, sen torka kräk.. Asså fyfan... *hulkar*..

Sen blir det stopp i toan till råga på allt så där står jag och gräver upp papper , ska tvätta händerna när jag välter ner allt mitt smink (som jag förvarar i en kruka haha) som stod på handfatet, rakt ner i vattnet. Asså åhhhhh så INTE MIN DAG!!!!!


Undrar också när Loke ska få bli frisk!!!?


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu