Söndag!

Loke och Calle var i Stockholm från igår morse till idag runt 17, det var skönt för jag hann göra så mycket: städa och bara ta hand om mig själv! Men när kvällen kommer krypande, det är då man saknar sina älsklingar!

Imorgon ska jag på öppna förskolan, Emma och hennes lille Johannes kommer nog dit! Lilla Alice var tyvärr sjuk så Lovisa kunde inte komma. Tråkigt!!

På onsdag ska jag bowla med Calle och hans pappa, så väldigt roligt! :)

Annars händer inte så mycket, jag saknar min Tove! Ligger jämte min lilla älskling nu, livet är så värdefullt. Loke är mitt allt <3 mamma älskar dig, nu och alltid!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu