Usch!

Mår illa som en gnu, vill bara bli frisk! Och Loke kräktes idag igen, Bläää! Calle är ju i Sthlm, så det är inte alltför roligt att må dåligt och ensam ha hand om sitt barn som inte är helt frisk. :(

Tänkte på en sak, 38 grader räknas ju som feber? Eller är det 37,5? Hur som helst, jag har en temperatur på ca 36,3 och när jag har 37 i temp. så är jag i princip utslagen! Så egentligen kan man väl inte säga att 38 grader är feber när det är så olika för alla?

Annars är helgen lugnt hittills, behöver städa men orken finns inte. Loke somnade på bara någon minut innan. Han vill alltid somna på ens arm, tätt tätt intill. Det har säkert att göra med tryggheten han hade när han ammades till sömns när jag fortfarande ammade. Saknar amningen ibland, om det blir fler barn kommer jag amma minst lika länge, om inte längre! (15 mån)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu